tirsdag 30. oktober 2012

Mål på prematurstrikk

Jeg har bestemt meg for å sette noen mål på hva jeg skal levere til Haydom (dvs - må være ferdig før jul) og hva jeg skal levere til Amandaprosjektet. Siden de har litt forskjellige ønsker så blir det til begge steder. Haydom: - 3 luer - 3 par sokker - 3 par votter - 3 tepper - 3 kuvøsegensere - 1 stort teppe Amandaprosjektet: - 3 par sokker - 3 par votter - 1 kuvøseteppe - 3 tepper (på mellom 50*50 og 60*60) Det vil da si at jeg har ganske mye å strikke framover. Det som er i gang er dette: - kuvøseteppe (mangler montering) - teppe, ca 45*45 (til Haydom, mangler kant rundt) - stort teppe, vevd (mangler kant rundt og festing av tråder) - spiralsokker prematurstørrelse (ferdig med 1 1/2 sokk) - prematursokker rosa (mangler montering) Dette er ferdig - rosa lue i ribbestrikk - 1 par "sokkesko" i hvitt og grønt, prematurstørrelse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar