tirsdag 30. oktober 2012

Snaaaaaaaaaaaart ferdig

Da er jeg ferdig med å strikke det blå babyteppet, men har igjen å hekle en kant rundt og feste trådene. Det ble ikke like stort som tenkt - jeg hadde nok dratt litt i det da jeg målte det, men håper det kommer til nytte allikevel. Kommer nok til å lage fler av samme type - muligens som lapper som jeg syr sammen, da blir det også enklere å bruke smårester av diverse garn. Jeg har også funnet fram et par spiralsokker i prematurstørrelse jeg begynte på i fjor eller noe - og som det da var strikket ca 1 1/2 sokk av. Så den andre sokken er planlagt ferdig i løpet av lunsjene denne uka. Jeg regner med at jeg kommer til å strikke noen par spiralsokker - de er ganske greie å strikke, men tror jeg går opp til pinne 3 istedet for 2.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar